péntek , 17 január 2025
Kezdőlap Program Molnár Nini rózsaszínbe borítja az Etele Plaza-t
Program

Molnár Nini rózsaszínbe borítja az Etele Plaza-t

108
molnár nini etele pláza

Az új pop-up üzlet a mellrák elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet.

Különleges eseménnyel ünnepli idén ősszel az Etele Plaza a mellrák elleni küzdelem világnapját. Molnár Nini magyar tervező pop-up üzletének megnyitója alkalmából teljesen rózsaszínbe borult a bolt, hogy így híva fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem világnapjára, valamint a megelőzésnek és a korai felfedezésének fontosságára. Az október 1-jén megnyílt üzletben a limitált kollekcióban elérhető táskákból és kiegészítőkből származó bevételből a Primavera Alapítvány is részesül.

Molnár Nini egyedi, rózsaszín design koncepcióval hívja fel a figyelmet a nemes ügyre. A saját tervezésű, limitált kiadású szív táskákból és kiegészítőkből mindössze 20 darab készült, amelyek kizárólag az Etele Plaza-ban található pop-up üzletben érhetők el. A tervező a mellrák elleni küzdelem jegyében a kollekció bevételeinek egy részét a Primavera Alapítvány részére ajánlja fel, akik a prevencióra és az egészséges életmód fontosságára hívják fel a figyelmet.

Az üzlet megnyitója igazi társasági esemény volt, ahol több híresség és influenszer is rózsaszínben érkezett, hangsúlyozva ezzel a társadalmi ügy fontosságát. Többek között részt vett Zimány Linda, Köllő Babett, Kárpáti Rebeka, Rácz-Gyuricza Dóra és Nagy Adrienn. A rendezvényen Egyedi Anikó, a Primavera Alapítvány kuratóriumának elnöke a prevenció jelentőségéről és a betegség elleni harc életmódbeli vonatkozásairól is beszélt.

„Az Etele Plaza számára mindig fontos volt, hogy támogassa azokat a kezdeményezéseket, amelyek társadalmi problémákat karolnak fel és jó ügyek mellé állnak. Molnár Nini rózsaszín üzlete nemcsak a divat szerelmeseinek nyújt különleges élményt, hanem felhívja a figyelmet egy rendkívül fontos egészségügyi kérdésre. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen inspiráló esemény helyszíne lehetünk, és hogy közösen tehetünk a megelőzésért” – mondta Deutsch Krisztina, az Etele Plaza igazgatósági tagja, bérbeadási és marketing Igazgatója.

Molnár Nini az eseményen elmondta: „Számomra mindig is fontos volt, hogy a munkámmal ne csak divatot, hanem üzenetet is közvetítsek. A mellrák elleni küzdelem mindannyiunk ügye, és örömmel tölt el, hogy ezen a különleges napon egy olyan kollekcióval állhatok elő, amely nemcsak szép, de egy jó ügyet is szolgál.”

Molnár Nini pop-up üzlete december végéig látogatható az Etele Plaza-ban, ahol a mellrák elleni küzdelem hónapjában különleges eseményekkel és kizárólag itt elérhető darabokkal várják a vásárlókat.

Forrás: Etele Plaza


Gyerekszemmel a világ – További friss híreket talál a meseutca.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Kapcsolódó cikkek

Zenebona – Ne csak hallgasd!

Egy remek családi és ifjúsági program: Kreatív játék hangokkal és hangszerekkel Mindenhol...

SZEsnake: oktatási célú társasjátékot fejlesztett a Széchenyi István Egyetem hallgatója

SZEsnake névre keresztelték azt a saját fejlesztésű társasjátékot, amelyet a győri Széchenyi...

800 rászoruló gyerek számára nyújtott felejthetetlen élményt az MBH Karácsonyi Gyermekgálája az Operaházban

29. alkalommal rendezte meg a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat és az MBH Bank...

Karácsonykor ismét mozikban a Hugó, a víziló!

Az animációs klasszikus annak idején szintén az ünnepek alatt lett bemutatva, most...