kedd , 11 február 2025
Kezdőlap Tech Wossala Rozina lett a Gorenje magyar márkanagykövete
Tech

Wossala Rozina lett a Gorenje magyar márkanagykövete

82
Gorenje Wossala Rozina

A Gorenje bejelentette, hogy a népszerű és elismert séf, Wossala Rozina lett a cég magyarországi márkanagykövete. Az új partnerség az eddigi sikeres együttműködéseken alapul, melynek a márkanagykövetség egyfajta kiteljesedése, ezzel új színt hozva a márka kommunikációs stratégiájába.

Wossala Rozina ugyanis korábban már több alkalommal is dolgozott együtt a Gorenje csapatával, melyek során sikerült megvalósítani olyan kreatív projekteket, amelyek mind a közönség, mind a szakmai közvélemény elismerését kivívták. Az elkötelezett és innovatív munka, amelyet Rozina a gasztronómia terén végez, tökéletesen illeszkedik a Gorenje értékeihez és küldetéséhez, ami a kiváló minőségű, modern és felhasználóbarát háztartási gépek fejlesztésén alapul.

Az ősz folyamán a Gorenje új óriásplakát kampányában már Rozina arca köszön vissza, ez az első fontos állomása az együttműködésnek. A közös munka célja, hogy bemutassa, hogyan tudja egy profi séf a Gorenje termékeivel maximálisan kiaknázni a konyhai lehetőségeket. A két fél közötti együttműködés újabb mérföldköveként számos érdekes projekt és közös akció várható a közeljövőben.

„Rozina nemcsak kiváló szakmai tudásával és elkötelezettségével, hanem inspiráló személyiségével is hozzájárult ahhoz, hogy őt kérjük fel márkanagykövetünknek. Korábbi együttműködéseink során mindig is értékeltük Rozina kreativitását és szakértelmét, amelyek mostantól a márkánk hazai arculatát is formálják” – mondta Füle Norbert, a Gorenje Magyarország ügyvezető igazgatója.

“Ahhoz, hogy a főzéssel töltött időben sok örömet találjunk, szükség van olyan gépekre, eszközökre, amik a munkát könnyebbé és egyszerűbbé teszik. Azért is vállaltam örömmel ezt az együttműködést, mert korábban is szívesen használtam a Gorenje termékeit és jó szívvel, hitelesen tudom ajánlani azokat másoknak is. Nagyon várom, hogy milyen projekteket találunk ki a Gorenje csapatával együtt és hozzuk ezekkel is közelebb a főzés örömét az emberekhez” – mondta Wossala Rozina.

A Gorenje bízik benne, hogy a közös kampányaik és projektjeik révén még több ember számára tudják bemutatni, hogy a Gorenje termékei hogyan járulhatnak hozzá a gasztronómia világához a mindennapi életben.


Gyerekszemmel a világ – További friss híreket talál a meseutca.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Kapcsolódó cikkek

A fogászat jelene és jövője: riasztó adatok és új technológiai áttörések

Hazánk és más országok fogászati állapota aggodalomra ad okot, mivel folyamatosan romló...

A Husqvarna a legöregebb robotfűnyírót keresi Európában

Idén 30 éve, hogy a Husqvarna, a robotizált gyepápolás világvezetője piacra dobta...

A nemünk, az életkorunk és a viselkedésünk alapján optimalizálhatja a reklámokat az LG digitáliskijelző-szoftvere

Az LG Electronics (LG) február 4. és 7. között Barcelonában, a 2025-ös...

Nem kell félni az AI-tól, lehet szeretni is

A technológiai világ, így a mobilpiacnak is egyik legnépszerűbb és részben legkevésbé...