csütörtök , 21 november 2024
Kezdőlap Tippek Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet
Tippek

Kevesen élnek a Black Friday bevált trükkjeivel, de a HONOR segíthet

10

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi ajánlatokon.

A HONOR megbízásából, 9000 felnőtt megkérdezésével készült felmérés szerint a megkérdezettek 65 százaléka elismerte, hogy nem tud ellenállni egy jó ajánlatnak, és minden harmadik izgatottan várja a Black Friday-t. Ez az izgalom olyan kreatív stratégiákhoz vezetett, mint például a több e-mail cím használata a kedvezménykódok és az új vásárlói ajánlatok maximalizálása érdekében.

Figyelemre méltó, hogy az ajánlatvadászok 43 százaléka három vagy több e-mail címet használ az ajánlatok megszerzésére, és átlagosan közel három órát tölt el öt vagy több fülön böngészve az akciókat. Míg a hozzáértő vásárlók 41 százaléka vásárolt már a Black Friday vagy a Cyber Monday leárazások során, csak minden harmadik tervezi meg előre a vásárlást, és egynegyedük használ ár-összehasonlító oldalakat, hogy a legjobb ajánlatokra csaphasson le.

Sok vásárló azonban kihagyja a legfontosabb trükköket. Kevesebb mint 10 százalékuk hozott létre előzetesen fiókot a nagyobb kereskedőknél, ami biztos módja annak, hogy egyszerűsítsék a fizetési folyamatot, amikor az ajánlatok életbe lépnek. Csak 15 százalék marad fenn éjfélig, hogy megragadja a korai kedvezményeket, ami segít beszerezni a népszerű, de gyorsan fogyó termékeket. Az alkuvadászat lételeme a technikai felkészültség. Több mint harmada számolt be arról, hogy az ajánlatok keresése közben összeomlott a rendszere, 20 százalék pedig úgy érezte, hogy a bőség zavara nyomasztja őket. Minden hatodik válaszadót frusztrálták saját lassú készülékeik.

„A vásárlók érzik az ajánlatvadászat feszültségét, mivel az árengedmények és a kiskereskedők száma feleslegesen sok időt és türelmet vesz igénybe. Ha a legjobb ajánlatok megtalálásáról van szó a Black Friday alatt, a felkészülés és a megfelelő technológia a kulcs”

– mondta Kai Bai, a HONOR regionális menedzsere.

„A HONOR-nál tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire izgalmas akciókat keresni, és azzal is, hogy milyen kihívásokat jelent mindez. Ezért fontos, hogy a vásárlókat olyan innovatív technológiával ruházzuk fel, mint a HONOR Magic V3, amelyet arra terveztünk, hogy multifunkciós képességeivel és megbízható teljesítményével fokozza a vásárlás élményét.”

Azok számára, akik több eszközön és lapon navigálnak, a HONOR Magic V3 okosabb megoldást kínál. Nagyméretű, összecsukható kijelzője lehetővé teszi több alkalmazás és böngészőfül egyidejű megtekintését a valós idejű ár-összehasonlításhoz. A folyamat még egyszerűbbé válik a Magic Portal, a HONOR AI-alapú funkciója révén, amely előre látja a vásárlói igényeket, mivel képes értelmezni a felhasználói szándékokat. Így gyors hozzáférést biztosít több alkalmazáshoz és kiskereskedelmi oldalhoz az egyszerű kereséshez. Ha a közösségi média böngészése közben valami megtetszik, egyszerűen a képernyő oldalára kell húzni a képét, és a Magic Portal a gyakran használt vásárlási alkalmazásokhoz irányít.

A HONOR iparágvezető szénszilícium akkumulátorával pedig a Magic V3 biztosítja, hogy mindig rajtra kész legyen a vásárláshoz. A felmérés arra is rávilágított, hogy az emberek jelentős életmódbeli változtatásokra is hajlandóak, hogy pénzt takarítsanak meg: 45%-uk abbahagyná az étteremben való étkezést, 34%-uk lemondana az elviteles ételekről, 30%-uk lemondana a kávézásról, és közel negyedük csökkentené az előfizetéseket a kiadások visszafogása érdekében.


Gyerekszemmel a világ – További friss híreket talál a meseutca.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Kapcsolódó cikkek

Telekom: Karácsony, korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól...

Ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra

Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk...

Akcióba lendültek az egészségpénztárak, most nem érdemes kimaradni

Az egészségpénztárak minden év végén akciókkal igyekeznek felhívni a figyelmet arra, hogy...

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi...